top of page

Joli Vie

Mijn naam is Jolinde. Ik ben gecertificeerd detoxcoach en Vinyasa yoga docente. Plantaardige voeding en yoga zijn mijn twee grote passies. Ik sta het liefst de hele dag in de keuken. Omdat ik zelf 6 jaren geleden na een stage in Londen weer in vorm wilde komen koos ik voor een vegetarische levensstijl en werd ik creatiever met koken. Ik ging experimenteren met verschillende groenten en ook tussendoortjes begon ik te vervangen voor gezondere alternatieven. Op een gegeven moment kwam daar de eerste slowjuicer, stapels kookboeken.

Er ontstond pas echt een passie toen ik op mezelf ging wonen en inmiddels de wereld over vloog als stewardess. Voeding werd het enige "bewuste" binnen mijn levensstijl. Door de gebroken nachten brak ik letterlijk op en moest helaas stoppen met werken. Omdat ik lichamelijk èn geestelijk een reset nodig had verdiepte ik me nog meer in voeding. Dankzij de vele reizen die ik maakte had ik veel inspiratie opgedaan en daardoor kwamen allerlei heerlijke kruiden en specerijen mijn keuken in Sneek binnen. Nu wil ik jou hier graag mee inspireren want als het mij zo gelukkig maakt om plantaardig te leven, dan wil ik dat ook zo graag voor jou!

Ik pluk, oogst, ga naar speciaalzaken en zo min mogelijk naar de supermarkten zodat ik zoveel mogelijk kennis opbouw over voeding. Ik ben ontzettend nieuwsgierig en wil duidelijkheid. Zo kan ik dit ook aan jou doorgeven!

Ik zie ons lichaam als een tempel. Als een huis dat net zoals je auto minimaal eens per jaar een grondige reiniging nodig heeft. En dat detoxen daarom heel erg gezond is en echt niet direct betekent dat je een week alleen op

gras of water leven gaat. Ook ons lichaam heeft herstel nodig om z’n cellen en organen te verschonen.

Om gezond te kunnen genieten kies ik voor een zo veel mogelijk plantaardige levensstijl! Doormiddel van plantaardige voeding geven we onze zintuigen een extra boos. Als je puurder gaat leven worden ook je zintuigen sterker. Het gaat erom dat je jezelf de ruimte geeft om letterlijk in je lichaam thuis te komen. En dat met zorg voor jou huis doet. In combinatie met yoga wil ik jou zo laten ervaren wat dit thuiskomen in je lichaam ook betekent voor je energie gedurende de dag.

Sinds kort kun je iedere tweede week van de maand om 20.00 uur bij me langs komen om te mediteren. Neem lekker warme sokken mee en een kussentje en kom een kwartiertje van te voren lekker bij mij thuis. Tijn Thouber is het mooie initiatief Stadsverlichting begonnen en ik neem hieraan deel. Google maar eens, of misschien ken je het al. Meld je aan en dan zie ik je op de vaste avond, één keer in de maand als grote delen van Nederland samen komen om te mediteren voor een betere wereld. En die wereld, die begint bij jou.

Kijk eens lekker rond op mijn website en als je vragen hebt, stuur me gewoon een mail. Ik hoop je snel te zien bij een van mijn yoga lessen!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page