top of page

Trots

En daar is het dan, het moment waar ik al die tijd naar toe heb geleefd. Al die mooie maanden vol met mooie woorden, prachtige yoga lessen van Daphne en Simon maar ook van Rianne en Johan zelf. We deden de opleiding van oktober tot en met mei in Club yoga Leeuwarden. Een fijne plek waar we met heel veel studenten werkten aan onze kennis voor straks, als we onze eigen lessen zouden gaan geven.

En nu is dan het moment dat ik mijn eigen lessen ga geven! Eigenlijk volledig per toeval kwam ik tijdens een beurs waar ik met Joli Vie stond (de Lifestyle beurs in het van der Valk hotel te Sneek) in contact met Joan. Zij kocht een aantal yoga balletjes van Joli vie en we wisselden onze visite kaartjes uit. Via Facebook vroeg ik mensen me te tippen als zij een plek wisten waar ik mijn lessen zou kunnen gaan geven. Joan werkt samen met Carla en Titia in pand 40. Samen vormen zij een team van bewustzijn en alternatieve geneeskunde. Carla geeft er ook yin yoga en daarom is er een mooie yoga zaal waar ik ook mijn lessen kan gaan geven.

Dus.. vanaf volgende week dinsdag om kwart voor zeven geef ik daar mijn eerste yoga les! Ik heb er ontzettend veel zin in en na vanmorgen op de camping, heerlijk in het zonnetje, is dat alleen maar vergroot. Wat is het heerlijk om je passie te volgen en de mensen om je heen enthousiast te zien over wat je doet. Het raakt me als ik de ontspannen gezichten van de mensen in mijn lessen zie, dan voel ik in hart en nieren dat dit mijn roeping is. Breathe in happiness, breathe out tension. Namasté!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page