top of page

Een nieuw jaar

En het laatste wat je nodig hebt is nog een bericht waarin aangehaald wordt hoe belangrijk het is om doelen te stellen. Of goede voornemens vol te houden.

Dus nee dat ga ik niet doen.

Dit is wat ik je wil vertellen over dit jaar…

Je bent goed genoeg!

Intermittent fasting. Wel of geen boekweit. Zoete aardappel of pompoen? Crossfit of Fit20. GI index. Zuur-base. Detox?

Niks van dat is boeiend en zal lange-termijn werken als je niet eerst je hoofd en mindset op orde hebt.

In plaats van negatief te denken als je je eerste appelgebak met slagroom weer op hebt en het wéér niet gelukt is om vol te houden. Denk niet… “ik kan het niet, en blijf dik”.

Zeg in plaats daarvan. “Ik kon het niet, het lukt nu wel, en één appelgebakje houdt me niet tegen”.

Dat was in het verleden, dat je het appeltaartje gebruikte om in je neerwaartse spiraal te komen.

Dat ben jij… niet meer!

Jij neemt actie. Dagelijkse actie.

Je maakt sowieso je ontbijt, lunch en avondeten.

De recepten maken niet uit. Vind je iets lekkers, eet het dan wekelijks. Dagelijks wat mij betreft…

Wat ook verder goed voelt. Doe dat, en blijf dat doen met een grote glimlach op je gezicht.

Ook al wordt je teruggefloten door familie, vrienden, kennissen… “Wat ben jij nou aan het doen?” … blijf consistent en laat ze zien dat het werkt voor JOU!

Omdat jij in 2018 op een missie bent.

Je neemt je gezondheid in eigen hand.

Je hebt er genoeg van het stemmetje te laten winnen die je wil saboteren.

DIT IS JOUW JAAR, GUN JEZELF TIJD!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page