top of page

Netwerk yoga!

We staan in GrootSneek!

Naast de reguliere lesuren verzorgen we vanaf 7 september een extra relax uurtje op de donderdagochtenden van 7:00 uur tot 8:00 uur. Werknemers kunnen een Slow Flow Vinyasa yoga les volgen op de Graaf Adolfstraat 35H voordat ze naar hun werk gaan. Na de les kunnen zij een super gezond ontbijtje meenemen naar het werk!

“In de ochtend zet je de toon voor de dag. Als je de dag bewust en ontspannen begint, houdt je dit gevoel langer vast en kun je terugvallen op die staat van zijn. Daarom zijn rituelen ook zo belangrijk om gelukkig te zijn.”, zegt Jolinde. “Als voormalig stewardess leerde ik veel van andere culturen. Jaren later kreeg ik een flinke burn-out waarbij yoga en rituelen mij weer terug in balans brachten. Dit uurtje is ook daarom interessant voor werkgevers. Ik weet als geen ander waar het fout kan gaan met de hoge werkdruk. Met yoga leer je de signalen van je lichaam kennen. Het is mijn missie om mensen terug te brengen naar kennis die ze van nature bezitten, weg van het geleefde gevoel naar opnieuw leren leven vanuit persoonlijke passie en enthousiasme voor het leven!”.

Wil jij ook een Ayurvedisch yoga ontbijtje meenemen na de les, zodat je direct door kunt naar je werk? Of gun je een ander dit cadeau? Geef het van te voren aan en jouw ontbijtje staat klaar als jij ontspannen de les uit komt. Speciaal voor werknemers en bezige bijtjes die de dag ontspannen en gezond willen beginnen!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page